Minycenter, Anne, Bebek ve Çocuk Ürünleri Sektöründe Büyümeye Devam Ediyor
Türkiye’nin önde gelen perakende zincirlerinden Minycenter, büyüme stratejisine yeni bir adım daha ekledi.
İstanbul Tema Word’de yeni mağazasını açan Minycenter, Türkiye genelindeki mağaza sayısını 21’e çıkararak müşterilerine daha geniş bir hizmet ağı sunmaya devam ediyor. Dünyaca ünlü markaları ebeveynler ve miniklerle buluşturan Minycenter, kaliteli ve fonksiyonel ürünlere kolay erişim sağlama hedefini ön planda tutuyor.
Minycenter E-Ticaret ve Pazarlama Grup Direktörü Necmi Kahraman, yapılan açıklamada “Hedefimiz, müşterilerimize kaliteli ve fonksiyonel ürünleri kolaylıkla ulaştırmak. 21. mağazamız ile daha geniş bir kitleye hizmet vermekten mutluluk duyuyoruz. 2025 yılında da mağaza yatırımlarımıza devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.
Yeni mağaza, 240 metrekarelik alanıyla Carter’s, Osh-kosh, Skip-hop, Boboli, Stephen Joseph, Sterntaler, Cloud-B gibi birçok dünyaca ünlü markanın yanı sıra Minycenter’ın tekstil ürünlerini de müşterilere sunuyor. Ayrıca Minycenter, Türkiye’de yetkili satıcısı olduğu Babybrezza mama hazırlama makinaları ve sterilizatörleri ile annelerin hayatını kolaylaştırıyor.
Tema World Minycenter mağazası, geniş ürün yelpazesi ve ferah alışveriş alanıyla ebeveynlere keyifli bir alışveriş deneyimi sunuyor.
Kaynak: BYZHA Beyaz Haber Ajansı